duminică, 28 aprilie 2013

Ceva de bun venit...

 Din străvechi timpuri, oamenii au găsit diverse moduri prin care să-și ocupe timpul sau pentru a se relaxa... În 2011 am descoperit și eu câteva metode, precum QUILLING, arta rulării hârtiei, ORIGAMI, arta împăturirii hârtiei și KIRIGAMI, arta decupării hârtiei după împaturirea acesteia...
  Din denumire se poate înțelege, deci că cele 3 arte necesită hârtie...

  Iată prima mea cutiuță de bijuterii (realizată prin intermediul quilling-ului), pe care, din păcate nu o mai am pentru că am participat la un targ de handmade și am vândut-o....










Cum puteți improviza un ac de quilling? (ustensila de rulare a fâșiilor din hârtie sau carton)

1. Luași un băț de frigăruie sau o scobitoare, și tăiați capătul cu ajutorul unui cutter
sau 2.Luați un ac mai mare și tăiați-i partea de sus de la gămălie, ca în imaginea de mai jos:

 
Iată cum trebuie să arate un ac de quilling:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺