miercuri, 23 octombrie 2013

Zâna florilor

 Cum zilele acestea a fost mai cald afară, iar vântul abia adie, am decis să realizez o zâna a florilor...
 Stând pe leagănul fermecat, ea învăluie florile într-o mireasmă deosebită, de aici, florile căpătând un parfum mirific...

 Părul, a fost aranjat cu „mini ondulatorul” :D

 Rochița a fost realizată în întregime prin quilling, precum și partea de jos a leagănului și membrele.

 Pentru partea de sus a leagănului, am folosit o bucățică de sârmă, pe care am acoperit-o cu o fâșie din hârtie.
 Zâna noastră vegehează florile, zi și noapte, protejându-le cu un praf ce ne îmbie cu prospețime, delicatețe și frumusețe... (inspirația...)

3 comentarii:

  1. E tare simpatica zana! Imi place cum i-ai realizat fustita si parul. Din ce e capul?

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc, Petro! Si eu consider ca e delicata, mai ales fiindca mi-e frica sa n-o stric.. :))
    Multumesc, Diana! Capul este realizat dintr-o substanta usor de modelat, care, dupa uscare devine foarte tare... insa, trebuie mare grija, pentru ca, daca este scapata pe jos se sparge in bucati (dupa uscare)... ( aici-tutorial-http://www.youtube.com/watch?v=eXzrUuNTeDk&feature=c4-overview-vl&list=PLWYFhovkz4T3dfL_WnRE0irCc9JRVK5xb )...eu nu am pus la foc, ci la microunde...merge cum vrei tu... mi s-a parut o idee grozava! Trebuie sa incerci! Mult spor! :*

    RăspundețiȘtergere

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺