miercuri, 7 mai 2014

La joacă cu flori de primăvară! (1)

 Cu această lucrare am participat la un concurs numit: ”La joacă cu flori de primăvară”, lucrare predată din 7.02.2014. Erau de fapt 2 lucrări, însă pe a doua o voi pune într-o altă postare...

 Precum este și titlul, am realizat o planșă pe tematica aceasta, incluzând niște plăpânzi ghiocei...






      



 Ideea era să fie pe un fundal cât mai șters, astfel încât să iasă în evidență florile... Totuși, am reușit acest lucru...


 Spre marea mea bucurie, la acest concurs internațional am luat locul 1.... Și chiar ieri am primit rezultatul...


 Despre concurs am mai amintit și în acestă postare: http://qquillingrose.blogspot.ro/2014/03/t.html.

2 comentarii:

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺