luni, 22 decembrie 2014

Tăietor de hârtie manual

 Distrugător de documente - un tăietor de hârtie care merită toți banii!
 Eram în dubii acum câteva zile, dacă să-l iau sau nu și iată că am fost inspirată să-l cumpăr...
 În mai puțin de 3 minute am tăiat o grămadă de fâșii de hârtie din două coli A4, care până acum dura cam jumătate de oră cel puțin.
 Îl recomand cu încredere tuturor mânuțelor extenuate. ☺
 Eu mi l-am achiziționat de aici: http://dmail.allshops.ro/produs/2088226/Distrugator+de+documente+!.html




2 comentarii:

  1. Buna. Sa stii ca mi-am cumparat si eu un distrugator de documente de la D-Mail. Este super bun. Il am de vreo 2 luni si am economisit o groaza de material.
    O intrebare as avea la tine: Cand lucrezi cu fasii de 0.5 mm, cum faci? Le tai cu cutter-ul?
    As vrea sa lucrez cutii de bijuterii si imi trebuiesc fasii mai mari!
    Mersi pentru raspuns.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu personal mi-am cumpărat acum ceva timp o grămadă de seturi de fâșii de hârtie de 0.5 cm. Însă era o singură problemă pe care am realizat-o mai târziu: culorile erau standard -adică, erau doar 10 culori, însă doar atât... Mie personal îmi place la nebunie să fac combinații de culori, așadar nu m-am mulțumit cu ele... După un timp mi-am achiziționat un cutter și coli colorate în diverse nuanțe, care mai de care mai frumoase, iar mai apoi un distrugător de documente.
      După părerea mea, cineva care este la început de drum ar trebui (precum am făcut și eu) să-și achiziționeze fâșii direct tăiate (seturi de culori mai deosebite), până când va realiza că vrea ceva mai mult sau mai bine zis, până când „va fi pe picioarele lui”... Totuși, este o idee foarte bună să-și realizeze propriile fâșii, pentru că există multe avantaje printre care economisirea timpului și banilor, dar și dezvoltarea creativității.... ☺

      Totuși, dacă vrei să realizezi cutii de bijuterii, eu îți sugerez să le tai cu cutter-ul, fiindcă numai așa poți alege mai rapid culorile și dimensiunile de care ai nevoie ... :D

      Sper că te-am putut ajuta, iar dacă mai ai întrebări, voi fi încântată să răspund!☺

      Ștergere

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺