sâmbătă, 5 septembrie 2015

Un ultim buchet...

 Iată cum a trecut timpul... Ieri s-au împlinit fix două luni de când nu am mai postat nimic și cred că ar fi vremea să las lenea și să mă pun pe editat pozele făcute de-a lungul timpului lucrărilor mele recente.
 Vă voi prezenta astăzi un proiect făcut cam acum 3 săptămâni, dar pe care nu am mai apucat să-l postez. Ei bine, treptat, treptat voi reuși să mă mobilizez și să vă arăt totul, deși se pare că într-o ordine aleatorie.☺

  Această lucrare este ultima care reflectă amintirile acestei veri, tocmai de aceea o numesc:
                                                   „Un buchet cât o mie de cuvinte”







2 comentarii:

  1. Macii sunt frumoși pentru că sunt sălbatici și cresc oriunde vor de aceea au devenit un simbol de libertate …

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm..într-adevăr au o simbolistică impresionantă, ceea ce m-a inspirat mai mult să-i realizez. Ador elementele care ascund taine misterioase, care atrag prin profunzimea lor, de aceea voi prețui mereu lucrurile mici și firave, pentru că ele ascund în adâncul lor câte un secret puternic ce impresionează lumea...

      Ștergere

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺