sâmbătă, 21 noiembrie 2015

~Owl project~

  Desenul este inspirat din cărțile de colorat ale Johannei Basford, potrivite (și chiar recomandate) adulților, coloratul fiind o activitate menită să îi elibereze de stres. Nu ai cum să te plictisești datorită complexității și migalei cu care au fost realizate aceste desene; detaliile sunt senzațional de frumos concepute, astfel încât au fost îmbinate realitatea și fantezia, creându-se imagini care te fascinează...
  Evident că s-au publicat mai multe cărți, dar din păcate eu nu dețin încă una; dar asta nu m-a împiedicat să caut online niște fotografii extrase din cărți, pe care acum le folosesc pe post de inspirație. Nu sunt foarte sigură din ce carte este această imagine, posibil din „Pădurea fermecată”, dar nu pot confirma decât după ce îmi voi achiziționa și eu câteva...
  Așa că am decis să mă relaxez puțin colorând: am desenat si eu una din bufnițe cum am putut mai bine, am printat-o în dublu exemplar să o am la îndemână dacă voi mai avea chef să colorez și altă dată și apoi am dat frâu liber imaginației, luând asupra-mi multe, multe creioane colorate și am început a colora după propria fantezie... Iată ce mi-a ieșit:

  Apropo, blițul se pare că nu a surprins prea bine culoarea „de fundal” a bufniței, asa că vă voi spune eu că este gri (pe cap este un gri mai deschis, iar spre coadă am folosit un gri mai închis)
  Ochii bufniței am încercat să-i păstrez cât mai pătrunzători și misterioși, cu acele nuanțe de mov din jurul acestora.





  Începutul...




  Am ales o gamă variată de culori, astfel încât să pot realiza degradeuri cu gust, dar și naturale.


  Cărțile le-am văzut la Diverta, dar și online pe Libris (sau cărți publicate de Millie Marotta- http://www.libris.ro/librarie-online?ord=200&fts_fts=millie+marotta&submit=CAUTA) sau evident pe alte site-uri. Voi ce părere aveți despre aceste cărți? Merită să ne delectăm din când în când? Eu cred că da! ☺

2 comentarii:

  1. Foarte frumos desenul!Culorile îmbină realitatea și fantezia...se spune că bufnița aduce noroc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult! Chiar nu știam acest lucru interesant despre bufniță, dar mă bucur că am aflat! Acesta este doar un prim pas în ceea ce privește acest proiect, însă sper să apuc cât de curând să finalizez ceea ce mi-am propus!
      O săptămână frumoasă! ☺

      Ștergere

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺