miercuri, 16 decembrie 2015

Haul de iarnă

 Dadada, nu putea să treacă sezonul de iarnă fără ca eu să nu mai ochesc câte ceva splendid, de care am nevoie (sau nu), așa că astăzi revin cu prezentarea produselor pe care le-am mai achiziționat în ultima vreme. Voi vorbi extrem de mult, dar sper să nu vă plictisesc..prea tare.. :))
 Globurile - ceva clasic, de care nimeni nu se poate despărți...
 Ba chiar m-am gândit să vă povestesc pățania mea cu setul mare de 10 globuri în nuanțe diferite de verde și roșu; după ce am ieșit din magazin, am așteptat 105..nimic interesant..încă... Mă urc și apoi zic să-mi pun biletul de pe acum să nu uit; așa că sprijin setul de globuri de geam și mă întind să-mi iau telefonul din buzunar.... Când colo, ce să vezi?! Cumva...globurile s-au rostogolit puțin mai la vale și au ajuns între ușile care tocmai se închideau... Vai, când am văzut...uff...partea ciudată e că, în loc să se spargă primele 2, s-au spart fix al 2-lea și al 3-lea...Am zis că trebuie să fac un tutorial intitulat „Cum să spargi globuri ușor și repede” :)))... Eh, acum ce pot spune, am luat-o ca bună și m-am hotărât să păstrez globurile, mai ales că unul din ele era sidefat și nu m-am îndurat să mă despart de ele, deși le aveam în brațe de puțin timp...
 Totuși, se pare că am făcut bine că nu le-am aruncat, pentru că, în curând veți vedea un mod interesant de a folosi globuri sparte pentru diverse proiecte decorative. ☺


 Ce-mi place extrem de mult la aceste globuri de mai jos, cele care mai au eticheta, este că acel sclipici este îmbrăcat într-un plastic transparent, cred, astfel încât nu există nicio posibilitate să vă treziți că după un timp nu mai au sclipici.
 Eu le-am achiziționat din Auchan și pe acestea, dar și aproape toate celelalte lucruri pe care vi le voi prezenta; setul de 10 globuri a fost aprox. 6 lei (ca idee, în Carrefour erau 8-9 lei- identice)


 Acum...știu că voi ați văzut 2 vârfuri de brad, dar nu, nu le-am luat pe amândouă pentru mine... Aveți mai jos câteva detalii.


 Pur și simplu când le-am văzut, am zis că-mi trebuie câteva seturi bune de astfel de conuri de brad... Par efectiv ninse, după cum puteți vedea, fiind un detaliu extraordinar, care sigur va atrage și atmosfera sărbătorilor, pe lângă priviri. ☺
 Un astfel de set cu 6 conuri a fost 2,5 lei; eu mi-am luat 2, dar mă bate gândul să mai trec să mai iau câteva. Nu știți cât de mult am stat să aleg conurile cât mai perfecte, să nu fie rupte...adică știu că nu sunt perfecte în realitate, dar nu-mi face plăcere să dau banii pe ceva deja rupt, așa că am luat fiecare punguliță la rând și am început să le verific, până să apuc să le iau pe acestea. (sper să nu mă credeți nebună☺)



 Hârtia de împachetat mă ispitește întotdeauna... Nici anul acesta nu am putut pleca fără 2 tuburi. Spre surprinderea mea, am dat pe 2 tuburi aproximativ cât dădeam pe unul luat din Carrefour de obicei. Asta ar fi cam 3,6 lei fiecare. Un plus pe care îl are hârtia aceea de o nuanță mai închisă de verde, este că pe spate e maronie, ceea ce mi-a plăcut maxim!


 Din momentul în care am văzut aceste frunze, nu m-am putut dezlipi de ele! Uitați-vă numai ce frumoase sunt! Se potrivesc perfect într-un decor de iarnă pe o felicitare sau un tablou realizat prin tehnica quilling. Frunza aceea de o nuanță a cuprului, prinsă de cartonul roșu, a fost 5,5 sau 6 lei parcă, iar setul de 2 frunze aurii a fost 4,5 lei. Ciudat este că pe eticheta frunzei arămii scrie set 2, dar din păcate era doar una.


 Pentru că mi s-a terminat banda dublu-adezivă pe care mi-o luasem de la Profiart, am zis să trec prin Carrefour la secțiunea de materiale și am găsit-o pe aceasta, care mi s-a părut și mai convenabilă ca preț. Așa că am pus-o în coș... A fost în jurul a 15 lei; am găsit și în alte părți mai ieftină, aproximativ identică, dar apucasem să o iau pe aceasta așa că..data viitoare. Acasă, când să o testez, mai întâi am pus mâna să văd cat de lipicioasă e și nu vă spun ce uimită am fost că este într-adevăr permanent cum scrie pe etichetă; însă, evident că are și o parte rea: la tăiat. Am reușit să tai cu o anumită foarfecă micuță, dar tot cu chiu cu vai, căci este atât de lipicioasă încât se prinde de foarfecă și, chiar dacă dezlipești ușor foarfeca de bandă, din când în când tot mai sunt pierderi de material, care nu pot fi evitate.


 Aici, nu știam exact dacă să vă arăt sau nu, dar am zis că merită să știți; nici nu vă imaginați câte perechi de căști mi s-au stricat, pentru că mufa nu proteja destul firele și se rupeau, astfel rămâneam mai întâi cu o singură cască funcțională, urmând să se strice și cealaltă... M-am informat și am aflat că firele sunt mult mai bine protejate dacă sunt învelite în cordon dintr-un material textil sau ceva de genul... Văzusem pe Emag astfel de căști și am zis că vreau să dau o comandă, dar până m-am hotărât eu că ar fi timpul să-mi iau, acestea nu mai erau în stoc, decât resigilate... Dar am ajuns printre raioanele de electronice cu scopul de a vedea cum funcționează un aparat foto și tot pe acolo am zărit un ditamai teancul de căști de la E-BODA, de care eu nu am mai avut, dar am analizat forma lor și observasem că erau din cordon pe lungime. Un  alt aspect impresionant ar fi că au forma unui fermoar, pe care îl închideți când nu le mai folosiți; un alt plus ar fi că materialul acela nu mai permite încâlcirea atât de mare a căștilor, problemă cu care mă confruntam de 10 ori pe zi. Până acum mă împac extrem de bine cu ele și în cazul în care sunteți interesați, vă voi ține la curent în ceea ce privește rezistența și calitatea. ☺ Ca idee, le-am luat cu 25 lei, reducere de la 30.



 O floare este întotdeauna bine venită; mai ales cu puțin shimmer.


 Acum... V-am spus mai sus că vă voi explica de ce am cumpărat 2 vârfuri de brad.. Ei bine, am participat la o activitate „Secret Santa”, de care sunt sigură că ați auzit, dar dacă nu, trebuie să vă spun că aici fiecare participant cumpără un cadou pentru cineva al cărui nume l-a extras dintr-un teanc de bilețele; de altfel, fiecare va primi câte un cadou la rândul său, însă ideea e ca Moșul să rămână secret, așa încât lumea să se întrebe de la cine o fi. Însă acum s-a organizat altfel, astfel încât trebuia achiziționat un cadou..„universal”- în sensul că trebuia să fie pe placul oricui. Iar mai apoi, după extragerea bilețelelor, ofereau cadoul persoanei care ți-a picat și așteptai să primești și tu la rândul tău. Mai frumos era dacă toate cadourile erau așezate sub brad, iar mai apoi cineva să le împartă după nume, dar e ok și așa. Pentru că știți cum se spune: „De Crăciun, frumos e să dăruiești, nu să primești!”
 Eu am ales ceva clasic aș putea spune: un brăduț frumos dichisit, împodobit cu diverse ornamente, precum conuri de brad și globulețe. Am zis că un vârf nu strică, deci l-am ales pe cel de mai sus pe care deja l-ați văzut.




 Ceea ce am primit eu constă într-un cadou dulce și unul ornamental. Mă bucur mult și de cadoul pe care l-am dăruit, dar și de cel pe care l-am primit. :)




2 comentarii:

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺