joi, 31 decembrie 2015

Retrospectiva 2015

 Știu, știu, știu că am cam rămas în urmă cu postările, aveam mari planuri...dar iată că iar a trecut timpul pe lângă mine și iar nu am apucat să încarc fotografiile pe blog. Ce dezamăgire... Însă m-am gândit totuși să introduc în retrospectiva acestui an și câteva imagini nepostate, pentru că am realizat respectivele lucrări în ultima perioadă.
 Am aranjat imaginile destul de „alandala”, nu am vrut să fie o anumită ordine, deși pare așa pe ici pe colo, tocmai pentru că am vrut să fie o privire de ansamblu a diverselor perioade din an, totuși punându-le pe toate împreună:



 Oh, bradul meu...nu am apucat să vi-l mai prezint... Însă vă voi spune acum ce am adăugat: acei 2 fulgi din stânga jos; i-am meșterit acum mai bine de o lună și totuși pare că am cam uitat de ei.
 Bradul din sufragerie este ceva mai „pompos” anul acesta; ceea ce-i oferă o oarecare naturalețe sunt, după cum probabil v-ați dat seama, acele conuri ninse, care-mi plac la nebunie!

 Și iată ce nu v-am arătat până acum: un buchet aproape terminat cu trandafiri albi (da, știu, n-are nicio logică să confecționez flori acum, dar nu m-am putut abține de îndată ce mi-a trecut prin cap o astfel de idee ☺) și o coroniță cu iz „crăciunesc”, ce domnește pe masa din sufragerie.
 Mi-a făcut mare, mare plăcere să continui și în 2015 cu pasiunea mea și vreau să fac asta mult timp de acum încolo, să mă perfecționez, să învăț lucruri noi, tehnici noi și vă mulțumesc pentru susținere!
 Cum astăzi este 31, în scurt timp vom fi la granița dintre anul 2015 și 2016 și sper ca următorul să fie mult mai bogat în idei, gânduri bune, pasiuni, bucurii, clipe alături de cei dragi vouă; vă urez astfel la mulți ani!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺