joi, 28 aprilie 2016

Movie clapper: ACTION! + 3 ani de blogging

 Acum 3 ani de zile mi-am început acest blog și am început astfel să vă împărtășesc micile mele idei și realizări de-a lungul timpului. Cred că nu v-am spus niciodată povestea adevărată: am avut un blog pe o altă platformă decât blogger, însă eram constrânsă să postez regulat, altfel după un scurt interval de timp blog-ul era închis, după care apăsam un link să îl deblochez, apoi iar îl închideau...și am continuat așa un timp, până m-am săturat să mi-l tot închidă și am renunțat de tot. Am mai așteptat o vreme până m-am hotărât iar să dețin un blog de arte și când m-am simțit „pregătită”, am ales soluția care mi se părea cea mai bună și anume să apelez la o platformă ceva mai cunoscută și folosită, pe care o credeam de încredere și așa a și fost.
 Pe 28 aprilie 2013 am înființat acest blog și cred din toată inima că de la prima mea postare și până acum am evoluat mult, atât în ceea ce privește creativitatea, dar și aparatura și materialele. Ideile sunt foarte variate și multiple, însă timpul este cel care „îmi stă în cale”.
 Ca să vă pun în temă și cu un proiect viitor, am să vă arăt ce am lucrat zilele acestea. Cred că vă veți da seama imediat...
 Până data viitoare, vă urez sărbători fericite, dragii mei cititori!






Scena 2, dubla 12...  Acțiune!  :))


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺