marți, 23 august 2016

Sunflowers

   M-am întors din vacanță și iarăși simt că timpul s-a scurs mult mai repede decât m-aș fi așteptat. Am reușit să îmi creez amintiri foarte frumoase și mai mult, am făcut aproape 1000 de fotografii, ceea ce m-a uimit total, pentru că nu îmi dădusem seama cât de superbe erau peisajele până când nu le-am văzut cu ochii mei... mă gândeam să fac un alt post să vă arăt câte puțin din frumusețile văzute de mine, însă nu știu cum mă voi putea mobiliza să aleg doar câteva imagini și nici când voi avea timpul necesar... Totuși, mi-ar plăcea să vă povestesc puțin pe unde am trecut și ce să vă recomand, pentru că într-adevăr merită!

   Am reușit să creez înainte de a pleca acest tablou, care după părerea mea, este acum în topul lucrărilor mele, mi se pare cel mai reușit. Voi ce spuneți? :)






   Am adăugat și un mic trântor..  Are lungimea de 1,7 cm cu tot cu ac :))
















2 comentarii:

  1. Beautiful sunflowers and ... this little "in buzzer." Wonderful painting

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Thank you so much, Eliza, there`s always a smile on my face when I read your kind words!

      Ștergere

Lăsați un comentariu! Părerile, ideile și sugestiile voastre sunt bine venite! ☺